1 Mart 2013 Cuma

mesleğim ve ben

"şarkıcı" olamadım sesim yok!
"sunucu" olamadım okuduğum bölümde çalışmak istemedim.
"manken" olamadım ne boy var ne de 90 - 60 - 90 fizik
"oyuncu" olamadım hiç denemek için adım atmadım, iyi miyim kötü mü onu da bilemicem..
"yazar" olamadım yazabilecek kadar iyi değilim, toparlayamıyorum o kadar hikayeyi ve olay örgüsünü bir araya..
"öğretmen" olamadım akıl edemedim heralde..

yani tüm bunları olamadığım için şimdi özel sektörde sürünmekteyim. her hafta en nefret ettiğim, asla çalışmak istemem dediğim departmanda çalışıyorum.
her an stres, her an bir telaş, her an bir takip
1,5 aya evleniyorum ama evlilik stresini iş stresi sebebiyle hissedemiyorum

kadrolu ev kadını olmak istiyorum ben sanırım

bıktım çalışmaktan. üstelik de bizi mezarda emekli edecek bu hükümet yüzünden iyiden iyiye içim kararıyor.

tek istediğim geçinecek parayı kazanmak, eve rahat kafayla dönmek ve iş yerimde de huzurla çalışmak..

vaktimizin çoğunu geçirdiğimiz işimizi doğru seçmek çok önemli gerçekten.

çocuklara ortaokulda seçim yaptırmaları kadar kötü birşey olamaz. o yaşta çocuk nereden bilsin ne olmak istediğini?

sen okut o çocuğu lisede azıcık kendini bilsin sonra GERÇEK rehberlik sistemi ile meslek okullarına yönlendir. 

mesela ben çok isterdim güvenlik birimlerinden birinde çalışayım.. ama adli tabip ama dedektif.. 

Türkiye'de meslek hayatının her alanında olduğu gibi bu alanlarda da işiniz sınavlara, kağıt üzerindeki başarılarınıza kalmış..

yazık..yani ben matematikte kötüyüm diye kötü bir avukat mı olucam mesela da o okullara girmek için matematik dahil bir sürü soruyu doğru cevaplamalıyım?

benim geleceğimi şekillendirecek olan bilgiler neden Türkiye'de güneydoğu anadolu'da en çok yetiştirilen besin vs. bilmem neye dayanıyor?

ya da ege'de dağların denize dik mi paralel mi uzanıyor olmasını bilmem mi belirliyor yani benim yaşam boyu yapmak zorunda olacağım mesleğimi?

matematikte neden sayılardan fazla harfler var?!

ben fizik profesörü olmayacağım ki ya da kimyager bana element tablosunda 6 ile belirtilmiş bilmem ne zımbırtısını sordunuz?

ne kadar da saçma!!

hayatımın içine ettiniz bir yerde.. 

ben daha ne olduğumu kim olduğumu bilmeden beni bir sınava soktunuz. kazandığım liseye gittim sonra bana 4 senelik okuyamazsınız dediniz... puanlarımı düşürdünüz..

ben de kendimi bilmeye başladığım zamandan beri sizlere küfür ediyorum haberiniz ola..

ha bir de sanayi devrimini yapan her kimse inşallah Allah onun cezasını veriyordur! İyi halt yemişsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder