10 Şubat 2013 Pazar

güvercinler ve sözcükler

Başlarken.....

"Gecenin derinliğinde, yazmaya yasaklanman durumunda öleceğini itiraf et. Sonra da köklerini, yani cevabı salan kalbinin derinliklerine bak ve kendine sor, yazmalı mıyım?"***

uzun süre yazmayım dedim

içimdeki canavar beni rahat bırakmıyor

içimden güvercinler uçuyorlar gökyüzüne, her biri kendinden ağır sözcükler taşıyorlar kanatlarında

sonra bir gök gürültüsü olup patlıyorlar

içim titriyor

hayran kalıyorum gökyüzündeki kendi yansımama

bir yandan da korkuyorum mahvetmekten kendimi

ve öleceğimi itiraf ediyorum

sonra kendime soruyorum

yazmalı mıyım?



2 yorum:

  1. "İlk siz olun" diyodu, takip etmiş bulundum.. Nice yazılara inşallah..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim. ilk takipçimsiniz hoşgeldiniz. nice yazılara..

    YanıtlaSil