13 Haziran 2013 Perşembe

nothing i have is truly mine

sevdiğim hiçbir işi yapamadım.

müziği çok severdim, küçükken kendi kendime radyoda dj olduğumu ve çaldığım müziği milyonların dinlediğini hayal ederdim ve çok mutlu olurdum.
yapamadım.
ne DJ olabildim ne de müzikle alakalı bir işim oldu.

kendi kendime televizyonda birşeyler sunduğum oyunlar oynardım.
ama okulunu okuyup, uzaktan seyretmekten öteye gidemedim..

yazar-çizerdim kendi kendime.. şarkı sözleri yazardım. resimler çizerdim, ufacıkken kıyafet tasarlardım çizdiğim silüetlere ve kağıt bebeklerime.
o da olmadı!

şimdi ise sanki dalga geçer gibi her zaman kaçtığım ve nefret ettiğim işi yapıyorum.

insanlar keşke her zaman sevdikleri, tutkuyla bağlı oldukları, yaparken zevk aldıkları ve onlar için bir anlam teşkil eden işi yapabileseler.

eğer siz onlardan biriyseniz.. inanın çok şanslısınız.

1 yorum:

  1. ben de balerin olduğumu hayal ederdim. bale
    yapardım evde. ama olmadı:(
    hatta hiç müzik kulağım da yoktur ..

    YanıtlaSil